Як подати конкурсну роботу?

Тема фестивалю-конкурсу — «МедіаКод моєї країни, світу»

Актуальність теми не викликає сумніву. Ми формуємо свої уявлення про події у світі саме через медіа. Під час суперечок люди часто закидають один одному, що опоненти не знають фактів. Але звідки ми їх отримуємо? Соцмережі і засоби масової інформації формують фон нашого повсякденного життя, визначаючи для нас перспективи і загрози. Незалежно від наших уподобань, саме з медіа ми отримуємо дані, на основі яких ми формуємо картину світу.

Масмедіа — засоби передавання, зберігання та відтворення інформації, призначені для її донесення крізь просторові, часові чи інші перепони. Зазвичай під медіа розуміються канали комунікації, такі як радіо, телебачення, інтернет тощо. Термін «медіа» буквально означає «посередник», вказуючи на функцію сполучної ланки посередині між отримувачем інформації та її споживачем.

Саме журналісти – і є такими посередниками між фактами, подіями та кінцевим продуктом, який отримує соціум.

Інформація, як і символіка, традиції та культура несуть в собі зашифрований КОД, який використовуються у вишивках (одяг, рушники), розписах та малярстві (посуд, хати), писанкарстві, ткацтві (килими, гобелени), піснях, думах тощо.

У цьому ми році пропонуємо вам дослідити друкований та аудіовізуальний контент, вивчити громадські думки, які формують сучасні медіа, щоб розшифрувати МЕДІАкод України.

Ваші ідеї, дослідження, спостереження, проектна діяльність на визначену тему, яку розкриють учасники за обраними номінаціями, цікава для організаторів фестивалю-конкурсу.


Саме тому пропонуємо такі підтеми:

  • «Медіаекологія»;
  • Блогінг як медіа;
  • Нові медіа, як спосіб маніпуляції;
  • Леся Українка – закодовані послання;
  • Математики. Лірики. Фізики;
  • Інформація через об’єктив;
  • Сучасний медіапростір: розвиток чи занепад суспільства?;
  • Журналістика через 100 років;
  • Пандемія диктує світові нові медіапрофесії;
  • Родзинки української журналістики;
  • «Перлини» українських медіа;
  • Людина у світі інформації;
  • Хто переможе – цифра чи слово?;
  • «Медіакод нації»;
  • Плагіат – основа розвитку української молоді;
  • Tik-Tok «головного мозку»;
  • Роби як я і ти будеш популярним;
  • Життя на показ – тренд нового покоління;
  • Людина – маріонетка соціальних мереж?!… ;
  • Живи у сторіс, працюй у стрічці; 
  • Обличчя моєї країни;
  • День без гаджетів у ХХІ столітті. Звідки брати інформацію?;
  • Освіта: пошук інформації чи готового матеріалу?

Подати роботу на конкурс дуже просто!

Крок 1.

Обери номінацію у якій хочеш брати участь.

1. «ЖУРНАЛІСТСЬКА РОБОТА»

2. «ФОТОРЕПОРТАЖ»

3. «ВІДЕОРОБОТА»

4. «НОВІ МЕДІА»

5. «РАДІОРОБОТА»

6. «ТРАДИЦІЇ ТА НОВАТОРСТВО»

7. «ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР»

8. «МЕДІАПРОЄКТ»

9. «ГАЗЕТА»

10. «ГОЛОС ПОКОЛІННЯ Z»


Крок 2.

Уважно ознайомся із правилами конкурсу(!).


Крок 3.

Правильно заповни електронну форму заявки учасника. Або надіслати поштою

(Заявка у форматі *.doc)

(Бланк подачі конкурсної роботи у форматі *.doc)


Крок 4.

Надішли заявку разом із конкурсною роботою скориставшись електронною формою або на адресу жюрі фестивалю (pressvesna.ua@gmail.com), заповни електронну форму або подайте роздрукований варіант форми безпосередньо за адресою: Україна, м.Київ вул. Iвана Мазепи, 13, ауд. 246–250; Київський Палац дітей та юнацтва Інформаційно-творче агентство “ЮН-ПРЕС”


Крок 5.

Візьми участь у Міжнародному Фестиваль-конкурсі дитячо-юнацької журналістики «Прес-весна на Дніпрових схилах» 2021


Лишилися запитання? Зв’яжись із нами! 

Адреса: м.Київ, вул. Iвана Мазепи, 13;

Київський Палац дітей та юнацтва,

Інформаційно-творче агентство “ЮН-ПРЕС”

ауд. 246–250

 

Телефон: +38 (044) 280-92-91

www.facebook.com/yunpres

е-mail: pressvesna.ua@gmail.com , yun-press@ukr.net