Що таке #хештег і як його використовувати?

#дистанційне_навчання

Хештег – це ключове слово або фраза, перед якими ставиться символ # і які використовується в публікаціях у соціальних мережах. Тобто завдяки хештегам ваш пост стає доступним користувачам соцільних мереж, навіть якщо вони не підписані на вашу сторінку. Хештеги відображаються у вигляді посилання, перейшовши за яким, ви потрапите на публікацію, що містить даний хештег.

Навіщо потрібні хештеги?

  • Для залучення нової аудиторії
  • Для навігації

Як підібрати хештеги?

  • За допомогою сайтів для генерації хештегів по темах (стараємось використовувати 10-12 хештегів).
  • Ситуативний хештег (працює у випадку певної ситуації, конкурсу, розіграшу). Наприклад, хештег #пресвесна – це ситуативний хештег конкурсу «Прес-весна на Дніпрових схилах», адже використовується під час проведення фестивалю.

Також зараз дуже популярним є БРЕНДОВИЙ ХЕШТЕГ – це той, який асоціюється тільки з вашою компанією. Зробіть його унікальним і незабутнім. У брендингу використовуйте коротку фразу або слоган. Наприклад, брендовими хештегами для нашого агентства «ЮН-ПРЕС» є #ЮНПРЕС, #yun_press_palace.

Важливо:

  • «Більше хештегів – більше охоплення» уже не працює.
  • Ставте хештеги своєю мовою.
  • Пишіть хештеги в кінці поста, окремим абзацом.
  • Не використовуйте _ (нижнє підкреслення), пишіть хештеги разом.
  • Використовуйте локальні хештеги. Так імовірність потрапити в том – вища.
  • Створіть свій фірмовий тег, за яким вас будуть упізнавати.

Ярослав Яцевський, керівник гуртка «SMM-просування. Лайфхаки» ІТА «ЮН-ПРЕС» КПДЮ.